Kaebuste ja ettepanekute lahendamise ning nendele vastamise aluseks on Riigikogu poolt 10.11.2014 vastu võetud „Märgukirjale ja selgitustaotlusele vastamise ning kollektiivse pöördumise esitamise seadus“.
KAEBUSTE JA ETTEPANEKUTE ESITAMINE
Kaebused ja ettepanekud tuleb esitada kirjalikult.
Kaebuse ja ettepaneku menetlemiseks peab sellel olema märgitud:
Kaebuses ja ettepanekus võib probleemi kirjeldada vabas vormis.
Kaebuse ja ettepaneku võib saata postiga aadressil Veerenni 51, 10138 Tallinn või e-postiga admin@sportmed.ee või edastada paberkandjal Spordimeditsiini SA registratuuri kõigil tööpäevadel ajavahemikus kell 9.00 – 17.00.
KAEBUSTE JA ETTEPANEKUTE LAHENDAMINE
Kaebusele ja ettepanekule vastatakse viivitamata selle esitajale sobival viisil, kuid mitte hiljem kui 30-ne kalendripäeva jooksul selle registreerimisest.
Kaebusi ja ettepanekuid ei menetleta järgnevatel juhtudel:
Kaebusi ja ettepanekuid menetleb juhatuse liige või administratsioon.
Kui kaebus või ettepanek on arusaadav ja põhjendatud, siis antakse see tutvumiseks ja arvestamiseks asjasse puutuvale Spordimeditsiini SA töötajale või töötajatele.
Vajadusel kaasatakse kaebuse lahendamisse vastava valdkonna spetsialistid.
Põhjendatud kaebused ja ettepanekud võetakse võimaluste piires arvesse asutuse töö korraldamisel ning tegevusplaanide koostamisel.
Kui asutus leiab, et esitatud seisukoha, kaebuse või ettepaneku arvestamine, sellele vastamine või soovitud teabe ja selgituse andmine ei ole asutuse pädevuses, teatab ta sellest isikule ning nimetab asutuse või organi, kelle pädevusse küsimus võiks kuuluda.
Asutus jätab endale õiguse kutsuda patsient seoses kaebusega täiendavale uuringule. Uuringust keeldumist saame käsitleda kui patsiendi kartust, et kaebus pole põhjendatud.
Juhul, kui kaebuse esitaja pole Spordimeditsiini SA poolt esitatud lahendusega rahul, on tal võimalus pöörduda:
Eesti Haigekassa Terviseamet
E-post: info@haigekassa.ee E-post: kesk@terviseamet.ee
Telefon: 16363 Telefon: 7943500
www.haigekassa.ee www.terviseamet.ee
Spordimeditsiini SA kaebuste lahendamise kord vaadatakse üle kord aastas ja vajadusel tehakse muudatused patsientide rahulolu tõstmiseks.
Kinnitatud:
Mihkel Mardna
Juhatuse liige
02.01.2017